بنفیکا5- رئال مادرید 2؛ پنج تایی در پرتغال
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  بنفیکا5- رئال مادرید 2؛ پنج تایی در پرتغال   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 62357
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


بنفیکا5- رئال مادرید 2؛ پنج تایی در پرتغال

رئال مادرید در دومین دیدار دوستانه اش در اردوی پیش فصل تابستانی در پرتغال و مقابل بنفیکا با نتیجه 2-5 مغلوب میزبانش شد . بنفیکا در این بازی دروازه تیم قهرمان اسپانیا را گلباران کرد و اشتباهات متعدد تدافعی رئال، دلیل اصلی به ثمر رسیدن این گلها بود.

رئالی ها در این بازی8 بازیکن از بازیکنان اصلی شان را در زمین مسابقه می دیدند و البته تنها دی ماریا در ترکیب ثابت تیم بود. کهکشانی ها امروز و بعد از برگزاری این دیدار دوستانه به آمریکا سفر خواهند کرد و در آنجا تمام بازیکنان به صورت کامل به اردوی تیم ملق خواهند شد.

اشتباهات تدافعی رئال کار دست این تیم داد و کهکشانی ها نتوانستند فرصت چندانی را خلق کنند.

اولین گل این بازی را در دقیقه 4 مسابقه خاوی مارتینس برای بنفیکا به ثمر رساند و در دقیقه 18 کایه خون بازی را به تساوی کشاند . یک دقیقه بعد کایه خون دوباره گلزنی کرده و رئال را پیش انداخت. اما این برتری تنها 2 دقیقه پائید و در آن زمان بود که ویتسل به این برتری پایان داد. نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان رسید و در نیمه دوم انزو پرس در دقیقه 52، کارلوس مارتینس در دقیقه 58 و انزو پرس (در دقیقه 85) برای بنفیکا گلزنی کردند تا این تیم برد قاطعانه ای به دست بیاورد.

در این بازی آدان، خوانفران، ایوان ،واران، ناچو، لاسانا دیارا،پرانرو ،کاکا، کایه خون ،موراتا، ایگواین و دی ماریا برای رئال بازی کردند و کونترائو، موسکرا، بنزما، موراتا، الکس و چریشف به عنوان بازیکنان ذخیره وارد زمین شدند.»

این بازی، ششمین دوره از تورنمنت اوزه بیو کاپ بود که در استادیو دلالوس لیسبون و مقابل چشمان 35 هزار نفر با شکست رئال به اتمام رسید. قبل از آغاز بازی بود که مراسم بزرگداشت اوزه بیو برگزار شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');